Mujuice вже завтра на I LOVE KIEV


Вихідні планують бути дуже насиченими. А все розпочнеться вже завтра ввечері – з виступом мого улюбленого Mujuice. Музика і слова для мене стали вже рідними, а новий альбомчик Downshifting вивчений на память. Я досить рідко вчу слова якого гурту чи музиканта, а тут ходжу і наспіваю, та ще й друзям розповідаю.
Одна моя подружка розповідала, що ще в 2008 році познайомилася з музикантом Ромою Літвіновим ( Mujuice) після його концерту і запитувала чому він почав грати таку попсу, бо в минулому він грав такий собі мінімалістичний idm. Тому завтра під сценою о 22.00 я буду кричати його пісні.

А насправді завтра розпочинається I LOVE KIEV. І цю подію я просто не можу пропустити. Я памятаю перший фестиваль, коли я зрозуміла, що моє улюблене місто сповнене чарівними людьми, гарною музикою і різними приємностями. Минулого року я була моделлю на показі Насті Василишиної – адже саме з того першого показу вона і почала розвивати свій бренд Black Hole.
Шкода, що в неділю не буде фестивалю, але от в суботу буде багато показів та презентацій, і там будуть всі мої друзі – тому і я, звісно буду.
А ще можна буде у перервах бігати до Книжкового Арсеналу – слухати читання різних письменників.


2 коментарі :

  1. интересно. жду следующих постов.тембр голоса mujuice фронтмена "Пикника", а манера исполнения Бутусова.))

    ВідповістиВидалити
  2. класний він. і слова у нього такі проникливі. вже не можу дочекатися вечора.

    ВідповістиВидалити