UFW: що нового?

    Олександр Соколовський, Ірина Данилевська, Володимир Нечипорук

14 лютого відбулась прес-конференція присвячена 32  Ukrainian Fashion Week. Я вже звикла ходити на подібні заходи, але особливого задоволення  не отримую. Тільки справжній журналіст отримує від цього істинну радість. На щастя, я лише блогер!
Тому я пропоную власне бачення події, можливий варіант розвитку, де колір допомагає уявити світ гарнішим.


Щодо новин UFW:

1. Спільний показ грузинського дизайнера Айнур Турисбек та українського Кості Омелі. До речі, що Костя тепер буде присутній на двох тижнях моди? 

2. Проект із журналом Elle "Ретроспектива аксесуарів українських дизайнерів". Ірина Данилевська наголосила на тому, що відповідний журнал є найактуальнішим виданням про моду. Я його гортала, бо читати там нічого і єдине відчуття, яке залишилось після перегляду Elle, що більше на моєму столі він лежати не буде. Дуже дивний глянець, ні про що.

Ірина Данилевська

Незмінний друг UFW

3. Українські дизайнери закордоном та новий графік проведення Тижня моди з 6 по 10 березня, що дозволить байєрам також завітатати до Києва.

WHITE (МІЛАН)WHO'S NEXT Prêt-à-Porter Paris
(ПАРИЖ)
  TRANOЇ (ПАРИЖ)
ANISIMOVANDRE TANBEVZA
BEVZA Elena BURENINABEKh
BOBKOVAPRZONSKAYADS'Dress by ALONOVA
Elena BURBAIVANOVAELENAREVA
Elena BURENINALarisa Lobanovav o z i a n o v
Igor KikotOlena Dats` 
LUVIPODOLYAN 
Serebrova ZEMSKOVA&VOROZHBYT 
PRZONSKAYANai lu-na by Anastasiya Ivanova 
v o z i a n o v  
Nai lu-na by Anastasiya Ivanova  
Yuliya Polishchuk  
ZALEVSKIY 
І, звісно, розклад. Я вже визначилась з приводу тих показів, що точно хочу відвідати. Головне мати запрошення, бо невідомо чи захочуть дизайнери пропускати пресу чи ні. Як заявила Ірина Данилевська, ми рухаємось в сторону світової практики, де прес служба дизайнера особисто запрошує гостей та журналістів, а не оргкомітет Тижня моди.


Чекайте на мої цікаві репортажі та епатажні образи вже за декілька тижнів.

Немає коментарів :

Дописати коментар