OIFF: "ДухLess" та сексапільний Данило Козловський

найпрекрасніше в кінофестивалі - це звісно кіно, але є ще один вагомий плюс. це можливість побачити і познайомитися з кіноакторами та режисерами.
на жаль, з головним героєм фільму режисера Романа Пригунова "Духless" Данилом Козловським я особисто не познайомилася. він поїхав до далекої Москви, а на вечірці відкриття мене ще не було.






але я встигла його полюбити за гарні очі!)
а от фільм був схожий на американський блокбастер і хоча сподобався частково, але не запам'ятався.
головний герой більше прийшов до душі!





2 коментарі :

  1. І справді таке враження що зробили дублікат американського фільму "Солодкий листопад", нічого нового.

    ВідповістиВидалити
  2. мене теж не покидало весь фільм відчуття, що я це бачила, в різних фільмах, в різних час та з різними героями

    ВідповістиВидалити