sport&music presents


Останні декілька днів були надто насиченими: емоціями, подіями, новими знайомствами, новими ролями, мікрофонами, звуками, шаленим небом, апаратурою, операторами, яхтами, кольором, стихією, тусовками і друзями.
Але не дивлячись на весь швидкий потік мого життя – я все памятаю, - як в суботу – 20.08 – я довго чекала на друзів в центрі, ми ще довше йшли десь на далеку від цього центру вулицю грінченко. Та все ж ми дійшли на вечір downtempo\ambient\idm\experimental музики, який організували мої добрі друзі з гурту sport & music.




Дуже потішило місце проведення – дах офісу GlobalLogic, я вже бувала там, і добре знала,куди йду.


Цього разу музика не була фоном і приводом, - вона була такою, з якої не хотілося виниряти, а залишатися постійно. Захід сонця, фруктове пиво і крісло-мішок, під звуки, що лунали з усіх тих коробочок хотілося десь літати в мріях і не розплющувати очі.
Мене навіть не злякав холод і я залишилися до завершення.
Чесно – я слухала лише sport& music та Sommer experimental, але  і цього мені вистачило, щоб наповнитися звуками. Перший проект я знаю досить давно -  я завжди зачарована спостерігаю як гітарист достає смичок для скрипки і починає грати ним на гітарі.















А от Sommerа я слухала вперше, і не могла зрозуміти, чи хочеться мені танцювати під його музику, чи голосно сміятися, чи спати.


Вечір вдався і закінчився переглядом якогось класного фільму.

Немає коментарів :

Дописати коментар