Оленка Кольорова. Новосілля. Частина №1

про Оленку я вже писала. але одна річ - писати про неї, зовсім інша тусити з Оленкою. цього разу привід був особливий - новосілля. квартира в самому центрі, 3 кімнати з шаленим вибухом кольорів та декору і друзі, які приходили щогоди і приносили шалені подарунки.
    у Оленки дуже багато друзів і усі вони творчі та цікаві. наприклад, Жора і Оля знімають відео та працюють на стб

дату Оленка вибрала цікаву 11.11.11. вчора був насичений день, а вечірка стала приємним завершенням


Оксана Гудзик - дизайнер прикрас




Юіті - мій коханий чоловік



Вікі Маркович - давній друг і справжній панк

колеги Оленки з далекої Британії

    книжка луків Токіо вражає ще дось. видання 2001 року

    на жаль, мені не вдалося зфотографувати все, що приготувала господиня, але це було неймовірно смачно
і куди ж без зйомок?



    українські суші)








у Оленки все особливо. вона вирішила купити миски для собак і використовувати їх для овочів та соусу. виглядає оригінально і їсти дуже зручно


ця книжка про токійських модних захопила багатьох


ніякого м'яса - лише овочі та зелень






мій фотоапарат періодчично переходив в різні руки, але я була не проти







це лише маленька частина вражень і дуже трішки фотографій. скоро буде продовження



Немає коментарів :

Дописати коментар