Львівський треш авангард


Зовсім не подумайте, що я там була. На власні очі я не бачила, але те що розповідали мої львівські подружки – звучало якось непривабливо, а після побаченого студентського авангарду – їхати на Lviv Fashion Week якось не хочеться (якщо чесно, то я ніколи туди і не збиралася).
Вхід на покази платний!?!, все відбувається в торгових центрах і у віддалених районах (локацій декілька).
Ось декілька зразків AVANT GARDE рубрики від студентів Львівської Академії.
Залевський відпочиває. у  чому тут авангард - досить важко зрозуміти. цей гідро костюм більше призначений для полювання та маскування ніж для виходів в світ

мені завжди подобалося, коли дизайнери використовують цікаві тканини та матеріали, але наврядчи сукні з кравоток- є таким прикладом



цікаво, а де дизайнер знайшов стільки матеріалу?

це мій фаворит - смугастий краб!

єдиний образ, який можна носити. хоча я добре розумію, що авангард межує з мистецтвом, але ж емоції має виклакити лише позитивні, а тут кожен образ змушує сміятися






це шедевр! все - взуття, сукня, зачіска! в такому одязі навіть дуже товста жінка буде почувати себе комфортно! браво!



і на завершення - в'заний одяг. тренд цього сезону! 

звісно, нарікати на дизайнерів поки що зарано. всі молоді творці хочуть себе проявити, але ж має бути смак, відчуття кольору, правильний вибір тканини, аксесуарів, зачіски взуття, макіяжу...

це все спостерігала і фотографувала Катрін Роїнська

Немає коментарів :

Дописати коментар