IFW??!


Я сходила на Intertop FW в пятницю. Відповідально віднеслася до нового Фешен Віку, вдягнувши гарну сукню та нове пальто. Але опинившись на території Інтертопу в Скай Молі, до якого добиратися суцільне пекло, зрозуміла, що нічого цікавого відбуватися тут не буде.

Натхнення фотографувати зовсім не було,  а спілкуватися з дизайнерами – тим паче. Те, що я побачила мало досить дивне забарвлення – дизайнерський одяг та їх стенди губилися серед взуття мас маркету, самі ж творці то щезали, то зявлялися періодично біля своїх кутків.

Відвідувачів майже не було, хоча я прийшла вже далеко за 6. Можливо, я щось пропустила?

Ініціатива, звісно, прекрасна, - познайомити відвідачів торгового центру з дизайнерськими доробками, але називати це Fashion Week – якось занадто.

 Залишивши, своє неоднозначне враження в собі та забравши його з собою, я вирішила поблукати магазинами Центру. На жаль, там фотографувати заборонено, але це було цікаво, - ховатися від охоронця і робити вигляд, що я просто тримаю камеру в руках.



кольорові шапки - мені пасують. я все ж придбала собі одну - червону



а потім Fashion Week перемістився на афтепаті - до McDonald's, де пригощали справжньою Coca Cola, привезеною з USA; вирощеною на екологічних полях fries та українським традиційним Лимонадом. люблю, коли на вечірках є фуршет!

    справжня здорова їжа!



    а потім почалася професійна фотосесія, де я була в головній ролі




прекрасна подія Intertop Fashion Week не пройшла повз мене, як пройшов вікенд від Harpers Bazaar і Sunday Sale y WORKSHOP. але тепер я точно знаю, - я буду ходити на фешен події дуже вибірково і якщо буде впевнена, що там буде цікаво, весело, а поки що я краще буду займатися важливішими справами.

Немає коментарів :

Дописати коментар