Матрёшка party. А що буде далі?

 Останнім часом я постійно організовую тематичні вечірки. Це весело, цікаво і кольорово. На жаль, не всі ще дотримуються дрес коду, але сподіваюсь, що у майбутньому це виправиться.
Минулого тижня приїздив мій друг з Москви Микола і я вирішила організувати вечірку в російському стилі "Матрёшка party". Звісно була горілка, помідори і оселедець. А ще неймовірна кількість друзів та абсолютно нових мені людей.



А ось і Микола, якщо хтось не знає! 



 Звісно, групове фото, правда тут вже всі трішки п'яні і я вибирала тільки пристойні кадри



 Відео я знімала дуже хаотично, в моменти, коли все було спокійно, але насправді все було дуже дико, я навіть сподівалась на прихід міліції. Дивно, що все обійшлось!


 Виглядала я того вечора як справжня Матрьона!

Мої улюблені друзі Саша та Ваня 








А що виробляли ці двоє в туалеті я не знаю, але мені розповідали))))

Дякую за неймовірну ніч, за пригоди і багато сміху! Наступна вечірка через тиждень, чекайте на запрошення та нову тему! Люблю всіх!

Немає коментарів :

Дописати коментар