Ginger home party

Новий прекрасний рік прийшов. У мене з'явились нові друзі, захоплення, враження та відчуття. Бажання творити тепер в рази більше. Тільки формат буде іншим, - ніякого трешу та угару, п'яних дебошів і незрозумілих тусовок. Любов, тепло і якісний результат.


Мій дім за останній тиждень перетворився на мекку для різних та прекрасних жителів Києва. 

2 січня ми зібрались на "імбирній вечірці", хоча назву я вигадала вже постфактум, як результат випитого нами імбирного чаю. Це був вечір зустрічі з старими знайомими, розмовами і колажем мрій на наступний рік (який зробила лише Настя).



Атмосфера свята та казки не покидає мене і в ці хвилини, коли за вікном іде маленький сніг, а в навушниках грає класична музика. До речі, моє нове захоплення!








Збирати різних людей, - для мене завжди неочікувано, але відчуття тільки приємні.

Дякую всім, хто прийшов і веселив нас з Юіті своїми історіями, посмішками і солодощами.








Зовсім скоро я знову запрошу своїх друзів до свого кольорового світу, де живуть прекрасні ельфи та гноми. Чекайте на подробиці!

Немає коментарів :

Дописати коментар