Happy happy happy year!

З різних причин на новий рік я залишилась в Києві.

З об'єктвниго бажання я не поїхала на жодну вечірку. Проводити це свято в холодному ангарі, жаркому клубі або ж тісному просторі не хотілось. Для цього є інші дні в році, якими я досить успішно користуюсь.

Тому я запросила друзів в свою кольорову оселю, щоб приємно провести декілька годин разом.
Дякую за довгу ніч з розмовами, розвагами, показами, танцями і музикою.





Фотографій майже немає, дивно, якщо б вони були!




Після новорічного святкування у мене було ще декілька вечірок і тепер це стане традицією, тому якщо ви ще не були у мене в кольоровому світі - запрошую!

2 коментарі :

  1. Я була, але не ідмовлюсь зайти ще раз :)

    ВідповістиВидалити
  2. круто! наступного разу запрошу, але оскільки підписано як анонім, то поки що не знаю кого запрошувати)))

    ВідповістиВидалити