Art: Зміна медій2

 Микита Кравцов вже другий тиждень представляє в Малій Галереї "Мистецького Арсеналу свій персональний проект Супер М. Вчора я завітала в Галерею на зустріч-бесіду про зміну медій між художником, Надьою Перевізник та Павло Гудимовим.



Український світ мистецтва асоціюється передусім із живописом. Для Микити пензлики та фарба багато років були вірними помічниками, тому коли художник вирішив змінити медіа, або ж інструмент, канал чи спосіб передачі матеріалу, - це викликало певне зацікавлення.
Його серія фотографій, які виконані на різній плівці та з використанням різних способів проявки, насправді не відійшли далеко від традиційного живопису. Художник навіть фарбу приніс, щоб запах відчувався в галереї.


Надя Перевізник є незалежним куратором. Мені дуже подобається її маніра висловлюватись і відчувати мистецтво, тому з думкую про застаралість піднятого питання про зміну медіа я погодилась. В сучасному світі досить складоно використовувати як засіб лише фарбу та полотно, адже є така величезна кількість каналів та матеріалів, які можуть відобразити та передати один предмет. Бути художником зараз -  працювати з усіма медіа і це вже стало буденним процесом.

Тому я довго слухала і створила колаж, де куратори разом з художником літають в космосі, як дві субстанції, що розуміють один одного і перебувають у безперервному процесі пізнання один одного.


Єдиний відвідувач зустрічі, який мене зацікавив - це Апокаліпсей Апокаліпсейовий, молодий художник, який знімає метрвих тварин.

Немає коментарів :

Дописати коментар