"а що я знаю про digital рекламу?"

Продовжуються мої пошуки роботи, про які я писала зовсім нещодавно. Бажання працювати в рекламному агентстві досі не покидає мене. Навіть почала читати багато спеціалізованої літератури, особливо Девіда Огілві, справжнього майстра своєї справи, вмілого копірайтера, що створив сотні вдалих рекламних компаній, які вже давно живуть в наших невгамовних серцях.

21.12 день досить незвичний, бо весь світ ніби збожеволів від передчуття та безпосереднього настання "апокаліпсису", що передбачили Майя.

І ось саме в такий дивний час я відправилась до digital агентства Aimbulance.



Коротка передмова.
До запрошення в рекламне агентство, у відповідь на своє резюме, я отримала листа з декількома дуже філософськими запитаннями: що я хочу від роботи, життя, якою я бачу себе через рік, а п'ять і найголовніше, чому саме я хочу працювати в цьому агентстві і взагалі займатись рекламою.

клієнт McDonald's, промо компанія ранкового меню 

Я довго думала. Для мене характерно жити сьогоднішнім днем і ним же насолоджуватись. А тут плани на майбутнє, тобто я дійсно міркувала про що писати і яке воно має бути, моє особисте життя?

Отже, співбесіда, на якій я вела розмову одразу з 3 представниками компанії Aimbulance (до речі, цього слова не існує в словнику), що довго мене слухали, дещо запитували і зробили резюме:

1. я не надто розумію, що собою представляє digital реклама;
2. реклама як така мене не зовсім цікавить;
3. я погано підготувалась до розмови;
4. варто мені податись до продакшену чи до традиційного рекламного агентства.


Pepsi Refresh Project Ideas

Мене така критика взагалі не образила, а навпаки змусила якомога більше з концентруватись на своїх цілях та бажаннях. І ґрунтовніше вивчати сферу, в якій планую працювати.

Ентузіазм у мене лише посилився, імпульс до ще більше занурення в рекламу виріс на великий відсоток.

Digital підтримка компанії "Зоряний час з Kinder Chocolate"

Чекаю наступного тижня, з новими зустрічами і сподіваюсь, вже новою роботою, від якої я не буду ані їсти, ані спати, а лише працювати та працювати.

Немає коментарів :

Дописати коментар