ще незабуті спогади.


У мене залишилось ще дуже багато фотографій з kfd і якщо про них забути, то стає одразу дуже сумно. Бо було стільки цікавих і кумедних моментів. Одним із таких був на бекстейджі.
Я раніше досить дивно ставилася до дівчат-моделей. У мене таких подружок ніколи не було і я завжди думала про них як про неземних створінь, які їдять лише моркву. Але поспілкувавшись, я зрозуміла, що все зовсім по-іншому. Як саме – так і залишилося для мене загадкою. Та я знаю тепер – що деякі з них можуть бути досить прожерливими.
Цікавою була такою лекція Алли Костромичової про модельний бізнес. Цікавим фактом було – моделі важко працюють і багато речей роблять просто безкоштовно. Бо так потребує їх порт фоліо. Дивно.
Але міф такого казкового створіння у мене розвіявся . вони звичайні. Інколи навіть занадто.






і звісно найцікавіше просто подуріти..



Немає коментарів :

Дописати коментар