Beintrend Fashion School.III edition

Beintrend Fashion School - видання 3, яке  вже зовсім скоро розпочнеться. Я виграла можливість прослухати безкоштовно лекцій на першій частині навчання. Тоді мені вдалось прийти на  лекції Артура Оруджалієва, Данила Грачова, Світлани Бевзи, Анастасії Сартан та Олексія Амьотова.

Крім лекції Данила Грачова ( мене не надто цікавить псевдо критика в адресу поп співачок) кожен спікер був нейомовірно цікавий, особливо Арутр Оруджалієв, який змусив мене серйозніше ставитись до статистистики блогу, ведення таблиць популярності та розділення матеріалу на рубрики.

Дуже насиченою була розповідь дизайнера Світлани Бевзи, що детальна розповіла про етапи створення колекції, міжнародні виставки, закупку матеріалів, підготовку до показу, музику, вибір моделів, співпрацю із візажистом та перукарем і , звісно, про комерційну сторону своєї творчої справи.

Тому я дійсно чекаю нових лекцій, особливо Романа Гавриша із Aimbulance, Наталії Туровнікової із Vogue.ru, Тетяни Шумилович із найкрутішого рекламного агенства Leo Burnett та дизайнера Федора Возянова.

Сподіваюсь. що мене оберуть у 7 блогерів, що будуть вільно слухати всі лекції! 

Немає коментарів :

Дописати коментар