Beintrend Fashion School. Артур Оруджалієв

29 вересня моя свідомість перевернулася. Я дійсно якісно провели 2 години свого суботнього часу на зустрічі з Артуром Оруджалієвим,- засновником та головним редактором  ain.ua в рамках Beintrend Fashion School. Половину занять я пропустила, про що звісно дуже шкодою, але подорож до Туреччини була неймовірно-чарівною, сподіваюсь, що наступні лекції будуть дійсно цікавими та я надоложу свій втрачений час.




зліва Артур Оруджалієв

Артур - талановий маркетолог, про якого я нічого раніше не чула, але тепер точно запам'ятаю той день, коли з ним вперше зустрілася. Людина-бізнесмен, що знає як коли і де потрібно зробити зі своїм інтернет-виданням, щоб була велика аудиторія, база рекламодавців, що вже з тобою працюють та впізнаваність продукту на ринку. 


ненавиджу сидіти в 3 зліва, нічого не видно, вже заважають сусіди поруч, і хочеться робити замальовки

Іра Настевич в моєму виконанні досить дивна

Чи думала я колись про свій блог, як про потенційну оплачувану роботу? Можливо, не спочатку і це основна проблема. Я з перших днів лише розважалася! Так, називала це грою і, мені це вдавалося. Створила собі своє власне обличчя, а що далі? Які наступні кроки. І я не знаю, як все це зробити зараз комернційно успішним.

Артур Знає. Він поділився основними правилами ( хоча називати їх так не варто, немає чіткої стратегії як розкрутити свій бізнес).

" цікавий контекст!!!"""


блогер (забула її ім'я) в якої видно лише один ніс

розпочалося найцікавіше! слухала із великим захопленням. корисно почути поради професіонала і маркетолога зі стажем, що запустив не один інтернет проект

навіяно псевдоШанель навпроти



Бути освідченим, начитаним і писати захоплююче, - без цього і не варто починати. Це лише старт.

Зроби план публікацій. Помісячно, поквартално, щопівроку, щорічний.


Аналізуй власний проект. Критикуй, переписуй, перечитуй, додавай. Сумуй усю аудиторію, слідкуй що найцікавіше, роби висновки.

Якщо рекламодавці вже зацікавилися тобою, слідкуй щоб реклама була цікава твоїй цільовій аудиторії, а не відлякувала її. Це і є прямий шлях мій покупцем і товаром, що ти рекламуєш у себе в блозі. Тоді ресурсів у тебе стане більше.

2 роки - початковий період розкрутки блогу.

Якщо ставиш ціль, не бійся брати вищу планку, чому б і не подвоїти всі показники до кінця року; в тебе все вийде. Головне працювати!


ні, це я не втомилася від лекції. просто переповнена інформацією і думками.



Український ринок, на жаль, не здатен тебе задовільнити матеріально, дивися в сторону Росії та країн СНД.

Знайомся з потенційними рекламодавцями. Через рік вони про тебе згадають.

Я полетіла з лекції щасливою та наповненою різними ідеями, що поступово, буду сподіватися, виллються у щось нове  та комерційно успішне!






Немає коментарів :

Дописати коментар