RHYTHM SECTION/Opening

Найяскравіший сезон в році для мене це зима. Коли навколо все біло-сіро-чорне, я з радістю дістаю свої кольорові джинси, жовті сукні і червоне взуття. Період, що змушує мене цінити забарвленість та оригінальність. Особливо приємно, коли це тішить не лише мене, але і оточуючих або ж пересічних людей.
4 грудня, на початку довгої та нудної зими, я відправилась за новими враженнями в Modern Art Research Institute Kyiv на Вернісаж виставки RHYTHM SECTION, що триватиме до 18.12. до речі, сьогодні я планую на EXPERIMENTAL AUDIOVISUAL PERFORMANCE EVE
Виставка робіт молодих українських художників та декількох німецьких залишила мене байдужими, але знайомство з новими представниками художньої спільноти потішили, не дивлячись на одноманітність розмов і повну відсутність розуміння творчого підтексту.
Намагалась віднайти прекрасне.

в присутніх, в роботах відчувалось неймовірне напруження, викликане незрозумілими мені явищами



художниця Катя Берлова

дизайнер Поліна Веллер

Настя Воробйова













Роботи художника Scrag Aisedory









художник Petros Sianos

Немає коментарів :

Дописати коментар