В пошуках великої і вічної любові

Довгий і неймовірно насичений період в цілий місяць завершено. Я нікуди не поїхала чи щезла. Просто готую багато нового в наступному сезоні і в прекрасному образі.
Я, звісно, дуже активно розважаюсь, але це не стосується жодних світських раутів або ж модних заходів. Чесно, досить все одноманітно у нас в Києві: однакові персонажі, дизайнери, що не показують нічого нового і абсолютна відсутність бажання брати участь в нашому місцевому непорозумінні.
Тому сьогодні інший матеріал, що зовсім не стосується одягу, тусовок чи розмов про принти, Вог чи модні тенденції, а про  українську традицію - ворожити в ніч на день Святого Андрія 12/13.12. Адже саме в цей день дівчина може дізнатись свою любовну долю на наступний рік: вийде краля заміж чи залишиться ходити в дівках.
Абсолютно не потребую цього знання, але участь в подібних зібраннях,- для мене річ загадкова, навіть таємнича, особливо, коли дівчата справжні експерти у ворожінні.
Я отримала неймовірне задоволення вирішуючи свою долю і наявність в наступному році мого власного весілля. Результати були суперечливі, тому невідомо, але процес захоплюваний.



дякую Марті та Ірі за запрошення, їх шаленим подружкам і снігопаду! Зима чудова!!!


Немає коментарів :

Дописати коментар