Анастасія Воробйова/how it was

найцікавіше завжди залишається за кулісами. і сприйняття багатьох речей завжди змінюється, в залежності від власної причетності до процесу.
цього сезону MBKFD відкрився для мене по-новому, бо моя роль була дещо іншою, - я допомагала в організації показу на малому подіумі своїй подрузі - талановитому молодому дизайнеру - Насті Воробйовій.
це було весело і дуже складно одночасно, - за дуже короткий період, адже Настя вирішила приймати участь у mbkfd за тиждень, був організований весь процес: моделі, фотограф, візажист, перукар, створена музика, запрошені гості.
було захоплююче, але складно. за тиждень я майже не спала, не їла і багато хвилювалась. але все вийшло!
влітку Настя показувала свою дебютну колекцію для I love Kiev, тоді, в спеку, ми пили чай і просто розмовляли.

про що ти мрієш, коли починаєш створювати нову колекцію?

вчера я подумала, точнее мне пришло в голову, что я очень счастливый человек.
ведь когда ты по-настоящему счастлив, ты чувствуешь что твой внутренний и внешный мир находяться в полной гармонии.
когда я что-то делаю, в этом твореннии остаеться часть меня

Немає коментарів :

Дописати коментар