Friday 9/11

Період показів успішно завершено і події поступово стають приємними. Світ мистецтва наповнений гарними та веселими художниками і добрими відвідувачами виставок. Минула п'ятниця так і могла залишитись для мене теплим домашнім вечором, але... я потрапила на відкриття персональної виставки Кирила Проценко "Гіпнотична фаза"  в Галереї "Project space".



 я планувала навіть не діставати фотоапарат, а спілкуватись з присутніми, пити вино і насолоджуватись, але декілька знімків робіт все ж зробила.

 особлива дискусія велася щодо одної картини, що немає на фото. робота досить провокативна, і взагалі дуже раджу відвідати виставку, що буде працювати до 21/11 і спробувати розгадати основну ідею, що вкладав Кирило або ж вигадати свою, як радить автор


 без пригод не обійшлось і далі я поїхала до  "belgianartzone", де проходив конкурс моделей.
чому? а чому б і ні!


в туалеті "модного" закладу я зустріла дівчину, яка мала створювати настрій присутнім, тобто вона dj і не просто, а fashion dj. звісно, у мене одразу виникло багато запитань і у Насті також!


і, звісно, не обійшлось без танців!

2 коментарі :