Виставка номінантів конкурсу МУХІ/враження

Вчора я потрапила до Інституту проблем сучасного мистецтва, де відкрилась виставка номінантів конкурсу МУХІ. Звісно, я познайомилась майже з усіма, хто мене зацікавив. Тому якщо опинились тут, - ви мені дуже сподобались!


Маша Дроздова - представниця харківської школи, амбітна молода художня, що займається живописом, відео артом та створює колажі.  в своїх роботах розповідає історію сучасної людини, яка формується під впливом батьків та з їх безпосередньою, інколи нищівною,  участю 




Сашко - друг художниці Ольги Селещової, який дуже насторожено спочатку відповів на моє бажання його сфотографувати, а в результаті ми довго розмовляли про сучасне мистецтво

приємний та усміхнений хореограф



робота Білей Юрія. найдраматичніша, як на мене, хоча без перформенсу  самого автора - виглядає досить просто

художник Женя Лапченко

робота Євгенія Самборського, яка дуже сподобалась дизайнеру Насті Воробйовій

мистецтво, що я побачила навколо себе нагадало мені якесь замкнуте коло, з якого я ніяк не можу вибратись, ніби постійно повторююсь. відчуття відсутності того бажаного захоплення, коли підходиш до роботи, і завмираєш, не можеш фізично відвести погляд

моя подруга та дизайнер Настя Воробйова


відео з неймовірною Томою Франчук

дизайнер Руслан Корсінов, що створює мені неймовірні образи 

художник Аліна Копиця відповіла на моє головне запитання вечора:" для чого всі ходять на відкриття?"

 робота Селещевої Ольги, - обожнюю інтерактивні роботи, з прихованим глибоким підтекстом і таким тонким виконанням!
свій голос я віддаю саме цьому творінню



на пам'ять!

Немає коментарів :

Дописати коментар