Day with Alesha Voroshkin

Інколи ходиш на покази і думаєш, що познайомишся з усіма найцікавішими, з тими, кого потім будеш ставити у приклад, з ким будеш розмовляти про дизайн або ж танцювати поруч на шумній вечірці. Я дуже чекала на приїзд Бенжаміна Духана, - як людину-карнавал, а в житті він просто звичайний спокійний хлопець.
З Льошою Ворошкіним - засновником креативного бюро IndeeP, продюсером, фотографом, моделлю та музикантом, - я познайомилась дуже випадково. Я не знала всіх його досягнень, не чула ще його казкової музики, а просто довго розмовляла про Бангкок,- саме там він живе та творить останні 3 роки, - про моду, тусовки і про його майбутній сет в Pravda bar на вечірці закриття MBKFD.



у Льоши стільки різних історій, особливо про Тайланд, куди я мрію потрапити


в один із прекрасних київських днів, я запросила Льошу для прогулянки та інтерв'ю. а вийшли у нас пригоди, ми сходили на відкриття ArtKyiv, на афтепаті до Жанни Кадирової і заїхали до мене на ночівлю. обожнюю, коли все трапляється неочікувано.

про моду, моделей та журнали в Тайланді все ж встигли порозмовляти, хоча графік був дуже насиченим)

 у мене склалось таке відчуття, що Хеловін у нас в Києві святкували цього року 2 тижні, хоча це свято немає до нас ніякого відношення, але  в "Сілопо" можна було знайти таку кумедну капусту - святкову
по дорозі додому



дивно, що я не показала усі свої фотографії, а лише картини та журнали




день був дуже приємним. звісно, мені не вдалось дізнатись все у Льоши, але надихнув він мене дуже сильно, - на подорожі, створення відео, і на любов, - до всіх і кожного. дякую Всесвіту за прекрасних людей, що потрапляються на моєму шляху!

Немає коментарів :

Дописати коментар