Contemporary art та Український тиждень моди

Новий модний сезон. Знову покази, моделі і багато голосної музики, яка частково перетворюється на какафонію, що звучить з різних кутів.
Цьогорічний UFW святкує свою 15 річницю і відкриває вже 31 сезон. Звісно, я відправилася на прес-конференцію і зробила це на велосипеді. Захотілося насолодитися останніми теплими днями.
Мала зала "Палацу Україна" була напівпустою, коли я добралася до місця призначення зі зпізненням. Одразу зайняла місце в першому ряді, щоб краще було видно спікерів, які залишають ся незмінними вже багато років.




Ірина Данилевська розповіла про основну тему нового Тижня моди, - сучасне мистецтво, яке буде безпосередньо вливатися у діяльність дизайнерів шляхом створення Арт платформи.
Ще одним цікавим фактом стала поява відео частини в рамках UFW, показ коротких режисерських дебютів про дизайнерів (на жаль, не зовсім зрозуміла яких саме, мабуть, це
таємниця!)

зірочками відмічені покази, які мене зацікавили. а от в неділю наврядчи піду на когось



Писати таку суху інформацію не в моєму стилі, тому я вирішила поспілкувати з Іриною Данилевською про сучасне мистецтво.

на жаль, такої камери у мене ще немає(((









Немає коментарів :

Дописати коментар