PartyHard with Микола. День відкриття сезону в Xlib


коли приїздить мій друг Микола з Москви, то він постійно всіх збирає біля входу в Новий проїзд. досить дивний вибір для відпочинку



а зібралася ми, щоб піти на відкриття нового сезону в клубі Хліб, що не працював все літо



прекрасна Оля - сестра Миколи, що мала  день народження

до нас пізніше приєдналася Оленка, яка знайшла в метро дівчину з ідентичною сумкою

чомусь всі вирішили зайти в Реанімацію




хто заходить в цей туалет, почуває себе як на троні

мої одеські друзі Богдан та Юра, хоча вони з Києва, але найгарячіші вечірки були саме в Одесі з ними



навіщо мене Микола змусив зняти піжаму? для чого? я не ходжу в такому короткому!


тоді мені хотілося з усіма обніматися

і щоб усі обнімали усіх









я все літо ходила на вечірки, була на фестивалі і розважалася. вела себе божевільно, але все. досить. нові часи настають!

Немає коментарів :

Дописати коментар