Kirill Mauriz. My muse from MockowCity


Найцікавіше в моєму житті, - це зустрічати людей, що можуть мене надихати або ж перевертати з ніг на голову моє сприйняття речей. На жаль, в Києві таких надто мало, і більшість вже є моїми друзями, за це я теж дуже щаслива.
Дуже випадково я зустріла Кирила, що приїхав не до мене, але в результаті таки оселився в моїй кольоровій оселі.
Разом ми відзняли декілька образів ( чесно, я навіть забула, що таке студійна зйомка і як працювати з моделлю), на щастя, Кирил був стилістом та сам вигадував усі пози. Мені залишалося лише натискати і насолоджувати процесом. Тому я не наголошую на свою надту причетність. Постефектами займався теж Кирил.




окрім моїх стін були задіяні і мої кольорові панчохи










Кирил: вот то что я уже сделал, остальные еще не прошли проверку временем или еще не были начаты)
По поводу фэшн иллюстрации, я считаю, что у этого великое будущее, за этим практически мир который нам всем открывают графические художники, я сам правда не знаю ни одного лично, не знаю правил, делаю то что приходит в голову ежесекундно, иногда я вовсе не думаю, но это не значит, что серьезные работы получаются так же, скорее наоборот, время кстати это лучший помошник.

Немає коментарів :

Дописати коментар