Дарт Вейдер party/Ситх побери!

вже вдруге я потрапляю на тематичну вечірку від магазину вінтажного одягу Эдакая Фря. цього разу тема була надто драматичною для мого сприйняття - Зоряні війни. важко сказати як я ставлюся до цього серіалу. мабуть, нейтрально, бо жодної серії не бачила.
звісно, був дрескод відповідний, але чомусь його ніхто не дотримався.
була музика (що я ставила з свого плеєру), дикі танці, багато смакоти, фотографій, вина та розмов на кухні.
у перерві мій усіма дійствами ми дивилися 4 епізод. я витримала 40 хвилин, постійно коментуючи усі костюми та сцени, а потім пілотувала до іншого заняття.

цього разу на фото буде мене багато



захотілося з мужиками сфотографуватися)





в оточенні прекрасних дівчат






нас дійсно було багатоооо


а ось і танці, в перерві між переглядом




підтвердження того, що ми все ж дивилися Зоряні війни




чекаю вже наступну суботу!

Немає коментарів :

Дописати коментар