А наскільки ти, Рената Літвінова?

"Эдакая Фря" - це прекрасний маленький магазинчик вінтажного одягу. хоча я була в багатьох шоурумах Києва, чомусь саме сюди дійти ніяк не могла.
і ось з'явився привід. одна із моїх подружок Леся запросила мене на вечір Ренат Літвінових. така  собі костюмована вечірка з дівчатами в образі Ренати, вином, яблуками, фільмом "Богина как я полюбила", фотографіями і розмовами.
ми сиділи на старих кріслах та на коврі у прохідному дворику, зовсім поруч від кінотеатру "Жовтень" та міліцейського відділку. було солодко сидіти під відкритим небом і дивитися на божественну Літвінову, згадувати її інші ролі та фільми, спілкуватися з чарівними дівчатами і розглядати вінтажні сукні, які так і просилися їх одягнути.

прекрасна Кіра підкорила моє серце




вінтажний магазинчик знаходиться за адресою Нижній Вал 31


одяг настільки цікавий і різноманітний, що я навіть не знала що перше потрогати чи приміряти

а кольорових речей - просто неймовірна кількість!

думаю про цю весільню сукню







Леся як організаторка свята Ренат, розповіла про основну ідею і майбутні плани








потім всі фотографувалися на фоні кадрів з фільму "Богиня как я полюбила"




а корону найкращої Ренати отримала Настюша. з чим її і вітаю! про наступні події в Эдакая Фря я буду писати у себе на фб.

2 коментарі :

  1. Євгеній Чорний13 серпня 2012 р. о 15:25

    Прекрасно, що таке влаштували. На відео постійно відволікаєшся на Насю, яка скаче )))) А взагалі, молодці дівчата. Продовжуйте в цьому дусі!

    ВідповістиВидалити
  2. якось в той момент, коли Леся давала коментарі, Настя фотографувалася на фоні екрану. і я захотіла це поєднати)

    ВідповістиВидалити