Fashion Icon Iris Apfel

Cьогодні випадково в LQ ( жіночий журнал, де на  сторінках  є напівоголені чоловіки) побачила зображення  чарівної жінки Айріс Епфель. Їй вже 90, а  образи, що вона приміряє на себе до цього часу вражають та дивують усіх.




Айріс - є однією з найвідомиших постатей у світі моди- за професією вона дизайнер інтер'єру та текстилю. А фешен іконою стала після того, як потрапила до об'єктиву Біла Канінгема та її фото було надруковано на сторінках The New York Times.





У Айріс вистачає натхнення не лише неймовірно яскраво вдягатися. Минулого року вона вирішилися створити власну колекцію прикрас.“Rara Avis by Iris Apfel” - це  13 предметів, ціна варіюється від 20 до 180 доларів. Аксесуари зроблені з змішаних металів, бісеру та бусин; поєднання сучасних та вінтажних елементів. В колекції присутні яскраві широкі буси, браслати та брошки. 


"Айріс Епфель живе яскраво, вона вдягається ти виглядає так, як її трьохкімнатна квартира на Манхетені на Парк-авеню" (Architectural Digest)


"Я безнадійний романтик. Я купую речі, бо закохуюся в них. Я ніколи не купую річ лише тому, що вона дорога. Мій чоловік каже, що коли я дивлюся на тканину, то чую перешіптування ниточок. Вони розповідають мені історію. Вони співають мені пісню. У мене повинні проявлятися реакції на фізичному рівні. Ніби блискавка. Це дійсно приємне відчуття!"

"Я постійно чимось зайнята. І навіть в 90 років, у мене розвивається кар'єра. Наприклад, новий проект з МАС, яка запросила мене розробити нову лінію декоративної косметики, ще один проект з компанією EVE-Bobs, ми вже працюємо над створення дизайну оправ та сонцезахисних окулярів, мої ювелірні прикраси можна придбати на Home Shopping та YOOX, а також я веду свій модний курс в Техаському университеті в Остіні - вони мене зробили професіоналом!"


"Я не люблю звичайні речі і не сприймаю мінімалізм"


у Іріс немовірна квартира, яка повністю відповідає її власному стилю.

"Я зібрала величезну колекцію сумок, поясів, бус та різних бляшок, без яких я би почувала себе загубленою. Ви можете повністю змінювати свій образ, просто додаючи нові аксесуари. Я люблю речі різних епох та країн, зкомбінованих мною особливим чином. Це не виглядає дешево, а сподіваюся, має вигляд марнотратного шику"




You’re famous for your work designing interiors and textiles. How did you decorate the first apartment you had on your own?
I never had one. I lived at home. It was different in those days. I’m around since the dinosaurs were roaming the Earth. Well, almost. In those days, if you weren’t from out of town, nice girls lived at home. I was at [New York] University, and then I was at home and then I got married.

Of course, I love antiques, and I was very fortunate in having a gorgeous apartment on East 79th street between Fifth and Madison. My bedroom was 19 feet by 27 feet with 14 foot ceilings, wood-burning fireplace. Divine ceiling. What we had in charm we lacked in plumbing. But it was gorgeous. Anyway, I like old things. I like modern things, but not for people’s homes … complete modernist, minimalist modern for me has no soul.
You’re in the new documentary about New York Times street style photographer Bill Cunningham. Do you think you’d be a fashion icon if he hadn’t started photographing you?
Maybe not. I think it’s hysterical that I’m an icon. At my age I should be out to pasture, but I’m doing all sorts of new things, like doing a jewelry collection and all kinds of stuff. But Bill is wonderful. Bill really launched me, with that piece in The New York Times. My show [at the Metropolitan Museum of Art] had no pre-press, and he just came and then everything went on fire. I adore him, he’s just wonderful.

Technologically I live in the 18th century, and I don’t operate a computer. So I’ve never seen anybody’s website. I don’t even know what’s out there. People tell me I’m all over the place, but I never see it.
What can you tell us about your jewelry collection? Did you design the bracelets you’re wearing now?
I don’t know — these are just prototypes, so we have to winnow down, fill out. It’ll be an interesting collection when it’s finished, but I don’t where it’s going to be. But it shouldn’t be too long. I’ll let you know when it happens.





Немає коментарів :

Дописати коментар