який ти EuroFashion?

UFW вирішив підтримати проведення в Україні Євро і організувати своєрідний дизайнерським бум в Мистецькому Арсеналі, запросивши 15 "послів моди" з Європи.
Дизайнери та їх роботи були мені до цього абсолютно невідомі. те що я бачила - і вразило, і взагалі не сподобалося. але варто було прийти. про публіку на показах - краще я промовчу, але такого несмаку я вже давно не бачила.
про те, що сподобалося буду лише писати.
Agatha Ruiz de la Prada - дизайнерка з Іспанії.



мені здається, що і так все зрозуміло, чому мені сподобалася колекція Агати. КОЛІР!!!


всі фотографії можна знайти на сайті ufw

наступний дизайнер, хто мене потішив була Maria Gambina - з Португалії. шикарне взуття, неймовірні аксесуари і одяг, який хочеться трогати (дуже цікава тканина).

я взяла невелике інетерв'ю у дизайнерки. вона розповіла, що її надихало на створення колекції.




а це неймовірне взуття дизайнерка робила у співпраці з  Jono Pedro Filipe


більше фотографій тут 

завершила день російська дизайнерка  Вікторія Андреянова. у неї дівчата виходили в образах початку минулого століття, тканина вражала одночасно простотою і неймовірним малюнком. моделі мали на ногах грубе чоловіче взуття. колекція була прекрасною!









Немає коментарів :

Дописати коментар