Burenina f/w 12-13

 покази Лени Буреніної - для мене як занурення в казку, таку глибоку і трішки шизофренічну. цього разу в рамках UFW Лена показала неймовірну осінньо зимню колекцію 12/13. головною темою - було дуже темне і потойбічне сприйняття себе. дівчата з рогастими пальто, чорна фарба на подіумі, ворони, що всілися на плечі.


я чекаю завжди на шоу Буреніною - адже її одяг має настільки цікаву глибину, що хочеться неодмінно зануритися в неї. і ці дивні переживання, я що я мала під час перегляду колекції - відображаються в моєму внутрішньому стані, що я маю зараз.
дуже шкодую, що ще не познайомилася особисто з дизайнеркою, але сподіваюся, що це буде дуже скоро!

цього разу у мене був інший оператор - Максим Ляховський, який мене не слухав і знімав, що хотів, а більше бігав за дівчатами-моделями.

Немає коментарів :

Дописати коментар