Костя Омеля. Нові ідеї


Близько тижня тому, перед своїм від'їздом до Венеції, я провели 2 дні з молодим дизайнером Костею Омелею Omelya Atelier, який розповів мені про різне, ми розмовляли про його колекцію, досвід, співпрацю і просто про різні цікавості. я ходила до нього в шоурум і бачила, як він працює, познайомилася з його стилістом - дуже веселою дівчиною Анною Зосімовою.

 шоурум Omelya Atelier знаходиться на вулиці Дарвіна, 8
























Про досягнення.
Після завершення Тижня моди про мене багато написали позитивних відгуків не лише у блогах, але і у професійній пресі та отримав масу приємних компліментів з проводу моєї колекції. Про мене надрукував Harpers Bazaar, збільшилися продажі в моєму шоурумі, навіть на продаж вже колекції весна літо 2012, інтернет магазин  suitster.com буде продавати мій одяг, а також можна побачити в магазині Sчастье, де я представлений поруч з світовими іменами.
Це звісно гарний знак, але я бачу і деякі мінуси свого першого показу над якими я буду працювати.
Про знайомства.
Крім українських представників, я ще познайомився з різними баєрами: з Нью Йорку та Антверпену, але поки що розповідати про досягнення зарано. Зазвичай це досить тривалий період знайомства з роботою конкретного дизайнера і потребує часу. Але переговори вже ведуться.
Про роботу зі стилістом .
На MBFWK у мене був перший самостійний показ і перша гарна можливість попрацювати з стилістом. На Odessa Fashion Night познайомився з Анною Зосімовою, де ми і вирішили почати працювати разом. Свою першу колекцію ми створили разом і другу готуємо теж разом. Я повністю задоволений результат такої співпраці, адже ми змогли знайти порозумітися, ведемо з нею правильний діалог, дискусію щодо колекції, окремих моделей та загальної концепції.





Про нову колецію.
Для її створеня я продовжую працювати з своїм стилістом. В колекції будуть використовуватися принти, які буде знімати Анна, яка крім того є ще фотографом.
Про ідею важко чітко сказати, вони досить розмита, адже ми надихалися різними періодами – від 30-х до 40-х, також 60-х. це не натхнення від якихось дизайнерів чи репліки до конкретних робіт, це більше абсорбована естетика, яка адаптована під наше бачення . ми багато обговорювали, змінювали, викреслювали та малювали, визначалися з кольоровою гамою, з концепцію, атмосферою, що хочемо створити.
Звісно, що я буду і надалі представляти свою колекцію на MBFWK і вже скоро можна буде побачити мій образ для нової рекламної компанії з Аллою Костромичовою, що знімається в Нью Йорку.
Чи буде цього разу Алла ходити на показі моєї колекції поки що невідомо, ми про це ще не домовлялися. Але ми з нею потоваришували і маємо гарні стосунки. В майбутньому навіть плануємо спільний проект реалізувати.
Планую з часом запусти також чоловічу лінію.

мені вдалося побачити підговку образу для зйомок в Нью Йорку з Аллою Костромичовою для MBFWK


Немає коментарів :

Дописати коментар