Микита Кравцов. Тіло - Механізм

випадкове знайомств на відкритті в ПінчукАртЦентрі з молодим художником Микитою Кравцовим  та його запрошення на відкриття персональної виставки в Я Галереї, підштовхнуло мене зацікавитися його творчістю. і хоча я так і не потрапила на офіційне відкриття, але Микита провів мені персональну екскурсію по своїм роботам, багато розповів про Ялту (де він народився), своє навчання та поїздку до Венеції на Бієнале.




роботи Микити можна побачити зараз в Я Галереї на Хоривій, 49б та на Волоській 55/57. виставка триває до 07.03










 картини приховують багато таємниць, які можна роздивитися, якщо уважно дивитися або ж поспілкуватися з художником, який розповів, що деталізує все полотно, а тоді зафарбовує майже все білою фарбою, залишаючи лише важливі деталі






музика, що використовується у відео від Love'n'Joy

Немає коментарів :

Дописати коментар