back to school by Sasha Glybina

останнім часом - я багато ходжу на різні вечірки. тому не піти на світкування 1 року шоуруму молодої дизайнерки Саши Глибіної - я не могла.

зайшовши до вже переповненої зали магазину - я зрозуміла, що старша за всіх на років 10, бо з приміщення виходили точно 14 річні дівчатка.

я розгублено дивилися на присутніх, зовсім не розуміючи - що я тут роблю. мені стало страшно - а що коли все, коли старість не за горами.

добре, що були коктелі і старі знайомі підходили, а то моя свідомість вибухнула б.
а завершилося все ще цікавіше ніж розпочалося. приїхав наряд омона і ... не знаю що там було далі. але школу нагадало.

але Саша - ти молодець! публіка зібрала дуже класну, адже вони всі твої потенційні клієнти і музичка була гарною. але чомусь ніхто не був вдягнути по хіп хіпу та репу. лише я вдягнулася правильно, за що мене вчора знову не пустили в жодень клуб. і в кокос також!




 мені важко сказати, чому так багато  Сергія, мабуть, він сподобався моєму фототоапарату


ці фотографії присвячуються boys in trouble 






 це фото - про мій вчорашній настрій


через величезну кількість народу - я не могла дістати фотоапарат, а коли це зробила, то зрозуміла, що фотографувати вже не можу.

Немає коментарів :

Дописати коментар