Milano Moda Uomo 2012.DOLCE & GABBANA.BURBERRY PRORSUM

лише я оговталася від минулих тижнів мод, як почалися нові. у Мілані стартував чоловічий тиждень моди Milano Moda Uomo 2012, де перелік показів та будинків моди змушує мене перегляди чоловічі образи.

перший день - 14 січня і показ, на який мені захотілося звернути увагу - DOLCE & GABBANA - які представили свою колекцію осінь зима 2012

 класичні темні пальто з хутром, костюм трійка і обо'язково велика чорна шкіряна сумка, таких виходів було дуже багато

трішки золота не завадить ніякому аристократу, а навпаки підкреслить його смак та статус

бордовий твідовий костюм - мабуть, в ньому не лише приємно, а ще й дуже тепло буде наступної осені та зими

більше фотографій осінньо зимної колекції DOLCE & GABBANA можна побачити тут

і ще один показ, про який я розкажу і, звісно, поділюся найцікавішими фотографіями - це BURBERRY PRORSUM, показ пройшов також 14.01

Christopher Baily у новій колеції звернувся до теми пригод - від стародавніх культур до часів колоній, до справжньої британської душі

навіть у лондонську непогоду - можна виглядати яскраво, особливо якщо використовувати ікатові принти та африканські мотиви, що є спадщиною справжнього британського джентельмена

такий пригодницький мотив проглядався від початку шоу до його завершення, а ще особливо потішили парасолі з головами качки


верхній одяг - головна оснава Burberry Prorsum - набував різних форм: від кутрки бомбардувальника до об'ємного пухового пальто та куртки для верхової їзди

попереду ще багато чого цікавого - пізніше я напишу про FRANKIE MORELLO та JIL SANDER





Немає коментарів :

Дописати коментар