happy happy new year

Новий рік завжди був для мене досить дивним святом. Єдиним бонусом – це можливість забажати якісь приємності, які потім у мене обовязково збуваються. Це вже перевірено багатьма роками, головне не пропустити цей момент або ж не забути про нього.


Раніше – я заздалегідь готувалася до цього зимового свята – і їхала подалі з міста. Але цього року залишилися в києві, що стало для мене якоюсь дивною епопеєю. Всі знайомі та друзі або ж виїхали, або не пропонували нічого цікавого. Впадати у великі пошуки та продумувати стратегічні плани не хотілося, - тому обравши цікаву компанію з великою квартирою, я вирішила, що це буде прекрасно зустріти новий рік в шумному оточенні, а потім поїхати потанцювати в хліб.
власник маєтку на позняках - хотів додати трішки радянської традиції до святкування - з столом смачної їжі

але як показав досвід - смачні коктелі замінили все - навіть олів'є





    інколи я почувала себе як на реперській тусовці























далі були танці в хлібі, паркани на контрактовій і багато комічних ситуацій.

Немає коментарів :

Дописати коментар