ДН в "Штанах"

минулого тижня я ходила на ДН до Марини, - моя вчителька малювання і дуже давня подруга, яку я знаю завдяки Дімі, колишньому сусідові по якомусь дивному району Виноградарю; але там я жила у найвищому будинку і на досить високому поверсі - 20. гарні були часи: особливо згадується походи в бювет без штанів і милий сусід, що наранок приніс мені цілий пакет недопалків і просто запитав: "а це ваше?", "ні",- відповіли і закрили двері.

    щаслива іменниця

у вівторок - числа 1 народилася Марина. у неї завжди були креативні ДН, все ж дається в знаки творча особистість - вона художниця, дизайнер ... я не на всі потрапляла, але точно було святкування в Планетарії. цього разу - "Штани". новенький заклад в центрі Києва. який дуже важко знайти.
назва вечірки або "впасти обличчям в салат"












коли я потрапила всередину - то одразу зрозуміла, як там креативненько і що поруч багато-багато старих знайомих та друзів ( які розповіли мені, що читають мій блог))

там навіть музика була класна від ... with my plastic friend!



    музикант Dunaewsky69, який все ж таки відіграв свій dj сет



    і Катя Zavoloka, яка не грала, а просто тусила

    звісно, фотографії робила не я! куди ж мені! автор ось ця руда дівчина з 2 косичками -

Svetlana Lazko

а ще дуже дуже багато фотографій можна знайти у неї в жж  та на сайті http://sashamisha.com.ua/
потім ще всіх вигнали, бо пили свій алкоголь!

Немає коментарів :

Дописати коментар