містичний Львів і його дивні жителі.

є міста, які мене дивують. і не своєю архітектурою чи лише цікавими закладами, але тими неймовірними пригодами, які захоплюють з головою, коли туди потрапляєш. усі мої поїздки до Львову - були суцільними пригодами: наприклад, ночівлею у абсолютно незнайомої  львівянки, яку я зустріла біля місцевого Собору. і так постійно. кожен раз - це неочікуваний бонус, нові знайомства і купа нових друзів.
звісно, так і трапилося цього разу (був він вже давненько, на початку липня, тоді було холодно, мокро і дуже неприємно знаходитися на вулиці). моя подружка Таня Салкіна, колишня балерина повела мене знайомитися з місцевим художником - Анатолієм Зінченко. мене вразила не лише квартира, але саме парадне, з дерев'яними сходами і беззвучністю, бо як сказав господар, тут всі живуть у тиші та спокої.

 квартира була лише на 5 поверсі, але вигляд відкривався казковий


моя нова львівська знайома Настя з своїм ручним сичем

квартира була наповнена різними магічними предметами



особливо мене потішили ці лінзи


мансарда художника


а ось і сам метр - Анатолій Зінченко, роботи якого можна подивитися тут




Дядько Толік, як сам він себе називав, подарував мені космічні сережки власного виробництва

а ось частина його робіт



а завершенням вечора став виступ Тані, яка згадала своє балетне минуле)



це звісно, лише початок історії про магічний Львів. продовження слідує...


3 коментарі :

  1. дядька Толик! - я его встретил в Симеизе этим летом - удивительный персонаж! мне иногда кажется, что весь Львов населен такими удивительными людьми, как он или твоя подружка с филином! ну может еще Одесса немножко :)

    ВідповістиВидалити
  2. я би навіть не проти пожити там деякий час. я просто впевнена, що все місто насичена містичним та цікавими персонажами! з якими хотілося б познайомитися.

    ВідповістиВидалити
  3. я знаю одного товарища, который тоже так думал, а потом втянулся и остался жить во Львове навсегда

    ВідповістиВидалити