EcoChicParty№4


29 серпня (шкода, що вже вересень) проходила і відбувалася дуже незвична вечірка екологічного спрямування. Організовувала її чарівна жінка Наташа Ісупова, власниця магазину вінтажного одягу Goodbuyfashion.
 Наташу я знаю вже близько року, - вона звернулася за фінансовою допомогою до мого директора і це стало приводом початку нашого знайомства. Я одразу зрозуміла, що ідея провести екофешн вечірку на території Бесарабського ринку, - буде чимось дійсно незвичним і, точно, феєричним. Наташа довго не могла отримати дозвіл на оренду приміщення на один день, але їй все ж це вдалося.
Все розпочалося задовго до початку, підготовка і розвішування усіх брендів на імпровізованій стіні. Продавці ринку досить позитивно реагували на всі декорації, вони вже звикли до перформенсів та преси.   
Вечірка розпочалося о 22, була приємна музика, дуже різноманітна публіка – від шикарних дам, до хлопців у шортах і дітей. І всі вини ходили серед манекенів і лосося, мяса і прикрас з ржавого металу, кавунів та книжок.
А ще було дуже багато смачної та корисної їжі, домашнє вино і сидр, яблука, сир… але ще до початку я вирішила трішки розслабитися і випити скотчу з Ярославом, тому більше алкоголь я не пила.





сукня мого виробництва (арт+їжа)







космічна жінка з космічним голосом



прекрасна Наташа Ісупова















Немає коментарів :

Дописати коментар