POETRY CONTENT 25/07 monday


Кажуть, що понеділок нудний день. Ненасичений та депресивний.
Але це не про мій понеділок, який почався з першого заняття йоги на бж з приватним вчителем, приємним робочим днем, а найголовніше поетичним його завершенням.
Я не відношуся до великих шанувальників поезії чи до тих, хто неодмінно заходить на поетичні вівторки чи ще щось подібне.
Та мене захопила локація – дах, прекрасні дівчата, що мали читати вірші і відсутність інших занять.


POETRY CONTENTсаме так називалася літературна вечірка за участі двох неземних леді в чорному Катерини Бабкіної та Маши Драгиної.  Та ще до самого читання мене дуже сильно вразив офіс компанії GlobalLogic, крізь лабіринти якого я пробиралася, щоб потрапити на дах.
А цей вечір проходив в рамках Міжнародного поетичного фестивалю MERIDIAN CZERNOWITZ, що об’єднує різноманітний арт – від відео та анімації до операторства.
Дівчата Катя та Маша гарно жартували у перерві між виголошуванням віршів, пили шампанське і казали кумедні слова. Ідея у них була невибаглива – поєднати читання разом з музикою та відео. І якщо вірші лилися рікою, а на задньому плані демонструвався фільми «Океани», то музика постійно щезала або ж її не було взагалі.














Я більше години насолоджувалася дійсно чуттєвими словами, які лунали на 2 мовах, слухала і відчувала, що опинилася у дуже правильному місці. А гарним довершенням був захід сонця, за яким було приємно спостерігати розмовляючи з гарними відвідувачами події.

Немає коментарів :

Дописати коментар