Крим_початок

За тиждень можна встигнути багато – спробувати щось різне і цікаве. За місяць я була в різних частинах своєї країни, а приємним завершенням цих подорожей стало тижневе перебування в  Криму.
Ще давно-давно, коли я навіть не мріяла про модні тусовки, я все літо проводила на півострові, жила в наметі, купалася голою в морі і мріяла про щось нове. Можливо, цього року мені і хотілося на відпочинок поїхати в Хорватію та жити в готелі, попиваючи фруктові коктейлі на мансарді, але все склалося по-іншому.
Я виїхала в п’ятницю ввечері – і тоді мої пригоди почалися. В жаркому та тісному потязі мені зустрілася весела компанія, з якою приємно було не спати, кричати в тамбурі, пити коньяк з пепсі та лякати бідну бабусю, яка їхала до Севастополя і на початку поїздки щось сказала погане про українське. Їй не пощастило – і о 3 ранку вона не могла заснути!
Першим місцем був Севастополь. Місто  кораблів та моряків, в якому я затрималася ненадовго – пересуваючись далі по маршруту – Балаклава – Золотий пляж – мис Ая. На цьому мисі мене зустріли мої друзі (насправді, я була не одна – а з моїм чарівним чоловіком), з якими я провела 4 неймовірні дні на дикій природі. По дорозі до моря я пила вино, ноги запліталися, а перший стрибок в море був неймовірний.





Дні тяглися, вино випивалося, ми готували їжу як божевільні; постійні підйоми, походи до джерела та купання в холодному морі робили своє – голод був постійний, їсти хотілося практично одразу після сніданку, обіду чи вечері.





В нашому таборі зібралася інтернаціональна збірна з москвичок, пітерців, київських та інших . Все постійно змінювалося і залишалося незмінним. Я пів дня проводила лежачи в гамаку та дивлячись на безкрайнє море, стрибала час від час з каміння, падала, обпікала коліна та плечі, готувала макаронний суп з кабачками та консервою.


Та апогеєм смачних обідів став заморський делікатес – два останні дні було дуже багато саранчі, і ось Ваня вирішив подивитися на будову однієї з комах – а тоді вирішив приготувати її в маслі. Ось так я вперше в житті їла саранчу. Навіть не буду описувати на що це було схоже і на що була схожа я – поїдаючи цих комах. Але було смачно!

Далі було знову переїзд – наступним пунктом був Сімеїз, але про це пізніше…

2 коментарі :