космічна одісея.

Космос. Такий далекий і близький одночасно. Можна лише руку простягнути і точно можна доторкнутися до зірки лише одним пальцем.
Думки про це у мене виникають часто, але саме зараз вони повязані з моїм вчорашнім походом на відкриття «Космічної Одисеї» в Мистецькому Арсеналі. Я потрапила не на офіційну частину відкриття, а більше до завершення вечора. Тому не можу розповісти про якісь особливості початку події, але як розповідали друзі, кількість присутніх на квадратний метр була великою і алкоголь лився річкою.
Що ж до самих робіт – дуже цікаві, тематичні і що важливо дуже різні і звісно космічні. Мені обіцяли дозволити залізти в один з експонатів і політати.  Особливого розмаху у своїх роботах досягнули два художники – один що сконструював тунель який вів до величезного та палючого сонця і 20 метрова картина з ракетою фалічної форми.
І звісно дуже потішила можливість зустріти усіх знайомих художників, старих друзів і послухати шаленого Артура та з’їсти шматочок кокосу.
+ мені сподобалося..













3 коментарі :

  1. Зайцы олицетворяют космос?!))))

    ВідповістиВидалити
  2. це ж Чічкан! йому і не таке можна!

    ВідповістиВидалити
  3. я выложу фотографии росписи стен у себя в офисе. Думаю будет очень интересно сравнить любую галерею и обычный офис на подоле))))

    ВідповістиВидалити