BlackHole


Мені дуже рідко вдається побачити шоу на показі. І хай всі ми приходимо дивитися на одяг, в першу чергу, та все ж без нього нікуди. Тому звісно мені більше запам’ятовуються дійства, про які потім ще згадуєш декілька днів.
Я вже писала про деякі показі з малого подіуму kfd, але ще залишилися Настя. Минулого року вона на швидкоруч зшила свою першу колекцію одягу «Мы» для фестивалю «I love Kiev», де вже тоді заявила про свій бренд BlackHole. Мені вдалося бути моделлю на першому її шоу, адже це дійсно щось дуже театральне і концептуальне.
За рік Настя зареєструвала свою торгову марку, мала декілька успішних показів, зйомок і звісно її одяг можна придбати в багатьох культових київських сторах.
Але все одно я тут не про це. А про неймовірну енергію, що віє від самої дівчини і від речей, які вона створює. Не боїться темних кольорів та шкіри і звісно прояву себе.
На kfd її показ викликав багато розмов. Спочатку її кокон, який вона майструвала ще з суботи (бо її показ був в неділю), викликав цікаве здивування: що? Для чого??. Мені приємно було спостерігати за реакцією людей, які стояли поруч незрозумілої конструкції.

Вже в неділю її моделі бігали з різнокольоровими смужками на обличчі та на запитання : ви чиї? – а ми Василишиної – пробігали кудись на бекстейдж.
Нове творіння Насті – проект «Народження» був схожим на те, що відбувається у її мозку, на ті мисленнєві процеси нелегкого вибору і боротьби – а як результат – прекрасне творіння з образів, в яких буде тепло взимку, сукні і пальто та шалені очі дизайнера.




… декілька слів, як декілька емоцій, що я отримала від усього і неймовірний заряд живої енергії та театральності, яку так хочеться привнести в буденне життя.


Немає коментарів :

Дописати коментар