Вінтажна вечірка GOODBUYFASHION


Таким було завдання мого дня, але як результат перед самою вечіркою зі мною трапилося купа різних пригод, які мене потішили не менше самого заходу.
Тижні та дні моди створили в мені таку захисну оболонку, тому коли мій друг Коля розповів, що якийсь іменитий дизайнер 31 березня в Мистецькому Арсеналі матиме показ, я ніяк не відреагувала. Але коли дізналася, що там можливо буде Періс Хілтон – пожвавилася. І хоча я так і не потрапила на той показ ( досі невідомо імя дизайнера ) , думка про Періс мене потішила. Принаймні я робила спроби дізнатися про запрошення – хоча варіант потрапити на показ був лише один – зустріти знайомого фотографа і позичити бейдж преси.
Тому одразу після роботи ( а моя здавалося б звичайна екскурсія в PinchukArtCenter) була дуже пожвавлена жартами Артура, що прийшов підтримати мене як екскурсовода)
Зустрівши потім ще Дашу – ми вирішили розслабитися і випити трішки алкоголю на дитячому майданчику – але довго наш сміх не міг тішити сусіднє відділення міліції, тому один з них прийшов до нас. Але я досить швиденько все вирішила, не забуваючи що я маю юридичну освіту.
І звісно сама вечірка BarBQ, де я була вперше. Наташа Ісупова вирішила влаштування своєрідне прощання з усіма тижнями моди, завершити цей довгий період і просто зустрітися.
Звісно в середині було затишно, багато знайомих, діджей Катя Заубер і багато коктейлів з млинцями та варенням.
За гарну історію про вінтажний одяг я отримала призову кофтинку з надписом GOODBUYFASHION, зроблений гуашшю, але вчора я її гарненько навела акрилом, тому буде назавжди!
Ми пили і спілкувалися, дивилися на вінтажний одяг і я згадувала Ламберто, який казав, що вінтаж – надихає і дає натхнення для подальших робіт. З чим не можу не погодитися.
А взагалі було затишно. В такій домашній атмосфері попрощатися з фешн віками на якийсь період, забути про запрошення і бейджі, моделей та бекстейджі, автепаті і дизайнерів. І просто насолодитися одягом, таким приємнім і вже літнім та легким..









Немає коментарів :

Дописати коментар