Початок. KFD.


Розпочинається. KFD. Сьогодні.
Я в очікуванні. Адже запрошення вже майже розібрали – я була в ПЮРЕ та Sky – змогла отримати лише два запрошення. Звісно не для себе – для друзів. Бо я дуже сподіваюся, що в мене буде гарненький бейдж з можливістю фотографувати на бекстеджі. А як по-іншому???
Крім того сьогодні показ, на який чекає вся модна публіка міста Francesco Scognamiglio.
Мені навіть важко уявити, як це все буде – але емоції я точно отримає лише позитивні.
Після показу я мушу одразу стрибати в машину та їхати в Бориспіль – зустрічати іноземних гостей – дизайнера Lamberto Petri  та дівчину-блогера Elisa Pervinca Bellini .
А далі вечірка-відриття, багато нових знайомств, фотографій, посмішок, коктейлів, телефонів, планів, танців, розмов… і наступного дня покази, лекції, майстер-класи. Вікенд має бути гіпернасиченим.

Немає коментарів :

Дописати коментар