Ticket to one way/London


Мабуть, скільки я себе памятаю я мріяла про навчання за кордоном. Тримала в своїй голові яскраву картинку безкінечних білих залів, в міру божевільних викладачів, студентів з усього світу та широких можливостей із безмежними варіантами та пропозиціями від іменитих будинків моди, світових ательє, іноземних бюро та компаній.


Але моя мрія так і залишалась ідеєю на рівні фантазій, можливо, лінь, відсутність мотивації, страх або інші невідомі мені фактори стримували мене. Та прийшов час діяти! Час рухатись до Лондону та Університету Мистецтв.

Для цього не потрібно їхати до туманного альбіону, адже іспит можна скласти в Києві, бо до нас завітав Колін Керріган, разом із Карен Херд. Вчора вони прочитали 2 майстер-класи для усіх бажаючих, а вже 8 жовтня будуть приймати іспит у всіх, хто впевнений, що зможе перевернути світ.
Карен Херд під час своєї години намагалась включити креатив у всіх присутніх, показуючи та розповідаючи про матеріали, структури, наше сприйняття речей та взаємодію з ними. Найцікавіше в таких подіях це безпосередня участь та можливість відчутти себе на заняттях Університету, перехопити хоча б на хвильку ту робочу атмосферу, що літає в стінах навчального закладу.

Колін Керріган розповідав про брендінг та дав завдання створити новий, позитивний бренд для України, не вживаючи кліше та банальні слогани. 


Коли я закрила двері аудиторії, мені хотілось стрибати, літати, творити, відбулось ніби часткове руйнування всіх стереотипних картинок у власній голові. Відчуття приналежності до світу творчих та шалених не покидає мене досі. Тому з нетерпіння чекаю на співбесіду! Тримайте за мене кулаки!
Фото Маша Яременко

Немає коментарів :

Дописати коментар