Майстер-клас від Коліна Керрігана


Чи мрію я навчатися в Central St. Martins в Лондоні? Думаю, що так. Тому я з радістю відвідала вчора майстер-клас від лектора коледжу та просто дуже крутого скульптора Коліна Керрігана. Звісно, я приблизно уявляла, як виглядають заняття в коледжі, останнім часом можна знайти дуже багато цікавих статей про навчання в Лондоні. Але спробувати мені все ж хотілося.

Після недовгої розповіді Коліна про Central St. Martins та в загальному про Університет Мистецтв в Лондоні,- всіх присутніх розділили на групи і роздали матеріали (точніше вони вже лежали на столах), які були абсолютно не характерними для створення одягу: папір, свічки, канцелярські скріпки, пакетики з чаєм та сірники. 
Даша Шаповалова

                                                                         Колін Керріган

Кожна група «дизайнерів» мала можливість приміряти все на моделі і у продовж години створити, можливо, авангардний, але образ, який можна все ж вдягнути.
Лена Іванова та Іра Пономаренко

Настя Василишина



























Сама робота нагадала своєрідну гру, де незвичні матеріали не стали на заваді  у втіленні цікавих ідей. В якийсь момент, здавалося, що чи то модель може в якусь мить загорітися чи «дизайнери» спалахнуть від креативності. Всі образи були кардинально різними, як і втілення та реалізація самого показу.















Цей майстер-клас був першим заходом, що пройшов в рамках Mercedes-Benz Fashion Week Kiev S/S 2012. Якщо все буде так захоплююче і на наступних подіях від Тижня Моди, то я вже рахую години до події!

1 коментар :