Ticket to one way/London part2

Колін Керріган - замісник директора Лондонського Університету Мистецтв.

Карен Херд - викладач Університету Мистецтв.


Другий день майстер-класів від Лондонського Університету Мистецтв розпочався з лекції про складання якісного портфоліо, яке необхідно для вступу до будь-якого з Коледжів закладу. Найцікавішим для мене було усвідомлення того, що на іспиті не обов'язково показувати вже готові роботи, а екзаменаторів, навпаки, цікавить процес створення роботи, реалізація ідеї, ті суперечки, які виникають під час планування та розробки. Саме такий підхід дозволить їм побачити мій мисленнєвий процес - від зародження ідеї до готового продукту.





Колін довго розповідав про Університет та систему навчання, але найбільше мене зацікавив курс Foundation, де можна протягом року ходити на різні заняття, щоб визначитись із спеціалізацією. Це було так необхідно мені у 17 років, коли я ще зовсім не відчувала ані себе, ані світу. Зараз, на жаль, у мене немає так багато часу на роздуми, бо хочеться якнайшвидше діяти та творити.


Наступним етапом майстер-класу був розгляд портфоліо учасників та спільне його обговорення та коментування. Колін намагався розглянути кожну роботу в контексті інших медіа, адже учень Університету повинен мислити різносторонньо, ніколи не зупинятись на пошуку нових матеріалів та подачі власних робіт.




Я розповідала про декілька власних колажів для Buro24.ua, власне розуміння усіх своїх робіт, та поєдання статики та динаміки.









Три майстер-класи, багато думок та робота над портфоліо. Тепер сон мені може лише снитись!

Фото Дарина Корнєєва

Немає коментарів :

Дописати коментар