Wild frenzy by Dakh Daughters

Обожнюю літо за неочікуваності, за пригоди, за зустрічі, подорожі та море. Цей сезон у мене, на жаль, буде без багатьох обов'язкових пунктів, але я рідко засмучуюсь.

Сьогодні історія трішки про Братів Люм'єрів, а більше про новий проект актрис з театру "Дах" - Dakh Daughters. На їх концерт я відмовилась йти через перевтому, а вони знайшли мене серед просторів Арт пікніку Слави Фролової на ВДНХ.

Ми йшли дивитись перший фільм Люм'єрів, десь вночі, серед зеленої густоти літніх дерев, але друзі, о, так, у мене дуже багато друзів! направили нас до концерту, спонтанного, на день народження Габріелли - хто вона, я не знаю, але дуже їй вдячна за її особисте свято!

Dakh Daughters - прекрасні, у них є все, що потрібно для кабаре та фрік шоу, ця нестримна жіноча енергія, яка просто зносить тебе з ніг, коли знаходишся поруч.

Тепер я хочу до театру, хочу грати на сцені і віддавати всі свої емоції публіці. Я колись пробувала свої сили, але чомусь це немало продовження.





















Немає коментарів :

Дописати коментар