BFS: Вікторія Андрієвська про любов та щастя

Вдруге я отримала можливість навчатись в BeinTrend Fashion School. Нові знання і досвід, цікаві лектори, зустрічі та знайомства. Обожнюю вчитись і слухати.

Стартував курс з лекції Вікторії Андрієвської, яка  перша в Україні почала розповідати в програмі "Телевізійний центр моди" про світові тенденції в моді та стилі.




В дитинстві я дивилась декілька телепередач, але в ті часи мене не цікавили ані дизайнери, ані їх творіння. Я мріяла бути геологом, а не модним критиком.

Вікторія була схожа на лектора психолога, що намагався відкрити кожному їх справжню сутність. Семінар під назвою "Хто ти?" одразу розпочався із практичного завдання, де 5 бажаючих в 3 реченнях розповіли про власні плани та мрії.


І розпочалося. Самовихваляння та гра на публіку. Особливо потішила дівчина, що має свій відео блог. Вона шаблонними реченнями намагалась вразити всіх і розрекламувати свої творіння.



Наступна гра була про запам'ятовування. Лектор читала біографію Ів Сен Лорана, а учасники повторювали її один одному. В результаті стало зрозуміло хто вчив історію моди, а хто навіть і не планував.



У мене склалось відчуття, що світ моди привідкрив для Вікторії якусь страшну таємницю, можливо, жахіття, про які ми не уявляємо. Саме тому вона після 8 років постійних зйомок передачі, повністю змінила своє життя. Головним її дивізом стали любов та щастя, що впринципі, дуже імпонує моєму світосприйняттю.


Я почула дуже багато мотивуючих слів, про залежність власних реалій від бажань, про мрії та щасливе життя. 



І найголовніше, я зрозуміла, що варто лише сильніше в себе повірити, і все вийде!

Немає коментарів :

Дописати коментар