Христина Бобкова для "Майстерні моди"

Зі мною постійно відбуваються незвичні пригоди або ж випадково з'являються цікаві пропозиції. Одна з таких, це знайомство з Ксенією Литвин, що працює в Fashion школі "Майстерня моди". Вона запропонувала мені вибрати декілька цікавих напрямів для особистого саморозвитку, тому скоро я навчусь шити, накладати макіяж і ще робити декілька цікавих  та корисних речей.
Одна із активностей, що проходить в Школі, - це знайомство із українськими дизайнерами. Перша така для мене зустріч була із Христиною Бобковою. Я декілька разів була на показах дизайнера, але особисте знайомство для мене - це процес неодмінно захоплюючий.




Звісно, все трапилось досить незвично, Христина погодилась дати мені інтерв'ю по дорозі, в машині ми довго розмовляли і добре познайомились. Таке безпосереднє спілкування для мене найцінніше, коли можна розмовляти про що завгодно і, звісно, про моду.







Немає коментарів :

Дописати коментар