Тілесний код жінки модерну/Резанова

18 жовтня я потрапила в дещо іншу реальність, яка відрізнялася від моїх попередніх відчуттів.
Моя присутність на лекції чарівної жінки, яка знає про моду XX століття настільки багато та детально, що надихнула мене на розширене вивчення та поглиблене дослідження даної теми.
Наталя Резанова - ось, хто був моїм провідником у світ модерну - сама така тема була вибрана для лекції, хоча сама Наталя відмовляється називати цим словом свою бесіду-занурення, де я відчула себе героїнею фільмів 1911 року.





Все розпочалось з мистецтва - з образів, що створював на своїх полотнах Врубель, Бердслей, Клімт...


 Наталя повністю перенесла мене в епоху початку 20 століття, чітко підмічаючи усі необхідні деталі, що сформували жінку модерну, з її тонкою талією, капелюшками і рукавичками, корсетами, захопленнями. Це було настільки цілісно, що залишалось лише швиденько приміряти собі цей образ.





 крок за кроком я дізнавалася про Сару Бернар, Іду Рубенштейн та інших жінок, що надихали художників на написання шедеврів, дизайнерів - на створення для них неймовірних суконь, і які перевернули усе сприйняття прекрасного та дозволеного.


 це був період жінок безстрашних, які своює божевільною красою, шаленими діями - змінили самих себе і таким чином зруйнували усі правила гри, де не було домашнього господарства та запроторення на все життя лише за сімейними обов'язками



 звісно, я почула про Поля Пуаре, що звільнив бідолашну жінку від страших мук - корсету


  прикраси, навіяні образами природи - листочки, комашки, багато зеленого, рослинні орнаменти


 а от капелюшки все ще залишилася схожими на святковий кремовий тортик



сьогодні продовження і друга лекція від Наталі Резанової "гротеск та гумор в моді"
16.00
Арт-галерея "МИНУС 4" (вул. Артема, 37-41, територия ресторації"Старомак", 2-й поверх)

Немає коментарів :

Дописати коментар